Haul z Superdrug i kilka ciuchowych pokus z przybytków kobiecej niewoli:)



Po YouTubach i blogach krążą Tagi z rozswietlaczem w roli głównej a u mnie będzie trochę inaczej. Chwilka czasu i  jakoś filmik sie nagrał, a że bardzo lubię nagrywać i sobie do Was pogadać -  to czemu nie?

Odcinek nieco inny i wracam do tego, co wcześniej robiłam czyli pokazuję również ciuchy i zakupy również z innych przybytków kobiecej niewoli. Rzadko też pokazywałam ostatnio zakupy z Superdrug czy Boots - więc czas najwyższy przedstawić Wam kilka marek z Superdrug i parę zamienników dla słąwnych kosmetyków? Chcecie?:)

A jest to myślę fajny temat i będę  to kontynuować.

Tak więc dzisiaj zapraszam na nieco inne ujęcie świata 4premiere!!!





Komentarze

  1. Chętnie obejrzę po meczu.
    Zapraszam też na mojego YT :D
    https://www.youtube.com/channel/UCrwzhLluW_3uutbaDfXqLTQ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty