Koniec i poczatek - hity i kity marki La Mer



Zapragnelam zrobic odcinek o marce La Mer, zapragnelam tez nieco zmienic swiatlo, w filmie jest nieco ulepszone swiatlo ale planuje zakupic jeszcze kilka rzeczy to usprawniajace.
Napiszcie i prosze czy  swiatlo jest lepsze czy takie samo?

O marce La Mer malo macie materialow na blogu, na You Tube cos tam bylo - ty razem omawiam produkty do ciala i podklady.
Oczywiscie z mojego punktu odniesienia, ale mysle ze warto obejrzec.


Jednoczesnie mam malutki apel do Was, moze to moje przyczepianie sie a  moze wkurzanie sie, generalnie wstawiam filmiki bo lubie do Was mowic i  ja rozumiem, ze nie wszystkie osoby musza mnie lubic ale zastanawia mnie fakt, skoro ktos nie lubi moich filmow po co na nie wchodzi wystawiajac zaraz w 1 sec dislike'a?
Nie lubisz nie ogladaj, co innego jesli temat jest kontrowersyjny, macie jakies zastrzezenia, swoje przemyslenia etc.. szanuje, po to jest kanal:)

Mam wrazenie ze na polskim You Tube jest wiecej hejtu, wiecie ja wiem ile kosztuje poswiecenie czasu, motywacja, nagranie, montowanie etc nie staram sie beznadziejnie wstawiac dislike czy komentu bo ot tak sobie.


Nie jestem jakas mega popularna osoba i cale szczescie, bo jak widze co sie dzieje na innych kanalach to wlos sie jezy.

To tyle, takich moich ludzkich narzekan.



Komentarze

Popularne posty